TRAINER CONTRACTAREA SERVICIILOR DE INGRIJIRI LA DOMICILIU

In perioada Martie 2016 – Decembrie 2017, Fundatia The Open Network for Community Development implementeaza proiectul „Comunitati Rurale Active in Furnizarea si Monitorizarea Serviciilor de Ingrijiri la Domiciliu – Cresterea accesului la servicii medico-sociale la domiciliu a batranilor din 5 comunitati rurale”, proiect care beneficiaza de finantare din partea Contributiei Elvetiene pentru Uniunea Europeana extinsa. Proiectul isi propune sa contribuie la reducerea disparitatilor intre centrele urbane si cele rurale din Romania, promovand cresterea accesului persoanelor in varsta la servicii de ingrijiri la domiciliu. Proiectul se desfasoara la nivel national, respectiv in 6 comunitati rurale din 5 regiuni ale Romaniei: Nord-Est (Moldovita, jud. Suceava si Cotnari, jud. Iasi), Vest (Armenis, jud. Caras-Severin), Nord-Vest (Batar, jud. Bihor), Sud-Est (Dumitresti, jud. Vrancea) si Centru (Bunesti, jud. Brasov).

Proiectul urmareste dezvoltarea unor structuri organizationale furnizoare de servicii de ingrijiri la domiciliu si initierea furnizarii de servicii pentru aprox 500 persoane in varsta dependente.

Pentru a sprijini echipele de proiect in asigurarea sustenabilitatii activitatii lor dupa incetarea finantarii prin proiect, s-a evidentiat necesitatea instruirii unor echipe mixte – primarii si leadership al organizatiilor locale – in modalitatea de contractare din fonduri publice a ONG-urilor furnizoare de servicii.

Numarul tinta de persoane de format in aceasta sesiune de 2 zile de training este de 20 persoane.

Post Trainer Managementul ingrijirilor la domiciliu

Responsabilitatile trainerului:
1. asigura dezvoltarea materialelor de training astfel incat acesta sa poata cuprinde toata documentatia necesara contractarii serviciilor (legislatie aferenta, formulare etc.);
2. asigura furnizarea efectiva a programului de formare in Miercurea Ciuc in 24-26 noiembrie 2017; 
3. prezinta raportul activitatii de training.

Cerintele postului:

Studii:
• Studii universitare;
• Experienta de lucru cu pachetul Microsoft Office.

Experienta specifica:
• Foarte bune abilitati de comunicare;
• Experienta de contactare cu autoritatile publice a serviciilor de ingrijire la domiciliu;
• Experienta anterioara de training pentru profesionisti/ echipe de ingrijire la domiciliu.

Contractul este de 2 zile lucratoare – in luna Noiembrie 2017.

Asteptam aplicatiile dumneavoastra (scrisoare de intentie si CV format european) impreuna cu documentele justificative (copie Carte Identitate, copie documente de studii) pana cel tarziu 22 noiembrie 2017 la urmatoarea adresa de e-mail: cristina.vladu@theopennetwork.ro.

Doar candidatii selectionati pentru interviu vor fi contactati. Interviurile se vor desfasura pe 23 noiembrie 2017.

Share →

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.